Így fizet a YouTube millió megtekintésért 2019-ben

mennyit keresel a youtube 2-n

Bizonyára az egyik legtöbbször megismételt kérdés azok részéről, akik szeretnének elindulni a YouTube világában. Bár válasza bonyolultabb, mint amilyennek elsőre tűnhet, becslést lehet készíteni az évszakától, a feltöltött tartalom típusától és a kérdéses videóban szereplő hirdetések számától függően. . A videó bevételszerzéséhez olyan szempontok is beletartoznak, mint a hirdetés típusa vagy annak megjelenítései. Ezért ezúttal megpróbáljuk megjósolni, mennyi pénzt keresnek a YouTube-on egy millió látogatással 2019-ben .

Először is, mennyit fizet a YouTube-on 1000 látogatásért?

Becsülni, hogy mennyit keres a YouTube-on minden látogatás alkalmával, gyakorlatilag lehetetlen. Valójában a YouTube mindig ezer látogatás adatait kezeli olyan kifejezésekkel, mint a CPC, a CPM, a CTR és az RPM , amelyek a YouTube Analitycs szakaszában érhetők el. Pontosan az utolsó, amely érdekel minket egy videó értékének becslésében: az RPM.

Mielőtt elmagyaráznánk ezeket a fogalmakat, nem szabad megfeledkeznünk arról, hogy a videónak valóban gazdasági értéket tulajdonít az a hozzáférés (vagy inkább a kattintás) a videóban látható hirdetésekhez . Ezt nevezzük benyomásnak vagy benyomásoknak, és ez rendkívül fontos. A megjelenített hirdetések száma is befolyásolja, bár a gazdasági hatás sokkal kisebb.

Mi az RPM, CPM, CPC és CRT?

cpc youtube

Ennek tisztázása után az RPM az első kifejezés, amelyet értékelni kell annak meghatározásakor, hogy mennyi pénzt keresnek a YouTube-on. Az RPM (ezer megtekintésenkénti bevétel) kiszámítása a becsült bevétel és a videó megtekintések száma, szorozva ezerrel . Vagyis, ha van egy videónk 900 000 látogatással és becsült jövedelem 400 euró, akkor a számítást a következőképpen kapnánk:

  • 400 euró becsült jövedelem (például) / 900 000 x 1 000 = 0,44 euró

Az eredmény, mint láthatjuk, 0,44 euró minden 1000 látogatás után . A hirdetések teljesítményének kiszámításához a leginkább jelzett érték a CPM, amely az ezer megjelenítésenkénti költséget jelzi, amelyet Ön nem látogat meg. Minél magasabb a CPM, annál magasabb az RPM. Az előző, 45 000 megjelenítésű videóban a következő ábrát kaptuk:

  • 400 euró becsült jövedelem / 45 000 x 1 000 = 8,88 euró

De mitől függ ez a szám, és hogyan növelhetem a becsült bevételt ugyanazokkal a megjelenésekkel? A CPC (kattintásonkénti költség) határozza meg azt a pénzt, amelyet a hirdető fizet a Google-nak, amikor rákattint egy bizonyos hirdetésre , és ez teljes mértékben függ a közzétett tartalom típusától.

youtube cpm

Általában egy adott témának (például: "Hogyan állítsunk be szervereket Linux-ban" vagy "Hogyan készítsünk WordPress-bővítményeket) magasabb a CPC-je, mint egy általános témának (" 10 hamburgert eszem, és meglátom, mi történik "vagy" Fahéj kihívás ") ).

A témák CPC- jének megtekintéséhez olyan eszközöket használhatunk, mint a Mangools , amelyek általában fizetettek. Az alábbi képen láthatjuk, hogy az összeg témánként hogyan változik kulcsszó szerint.

cpm youtube 2

Következésképpen, és amint arra az előző bekezdésben utaltunk, minél magasabb a CPC, annál több jövedelem lesz minden egyes kattintásra . De hogyan lehet rávenni a felhasználókat, hogy rákattintsanak egy bizonyos hirdetésre? Ezt a kifejezést a CTR-n keresztül mérik , és ez egy adott hirdetés kattintási arányát jelzi az összes látogatáshoz. Ez utóbbi szempontból az egyetlen dolog, amit tehetünk a CTR növelése érdekében, az, hogy a videóinkban megjelenő hirdetéseknek megfelelően készítsünk tartalmat, hogy a felhasználók jobban érdeklődjenek a hirdetések iránt.

youtube közönségmegtartás

Egy másik szempont, amelyet figyelembe kell venni, a videóban szereplő hirdetések száma. A 10 percnél hosszabb videók lehetővé teszik a reklámcsíkok kézi elhelyezését a CTR javítása érdekében. Nem vettünk figyelembe olyan szempontokat, mint a követők száma, a közönség megtartása (az ember meddig nézi a videónkat), az évszak (karácsonykor nő a hirdetők száma, valamint a CPC), a videó nyelve vagy a fő követők régiója (az Egyesült Államokban a CPC duplája lehet Spanyolországhoz képest), de ez a három kifejezés érvényes arra, hogy kisebb-nagyobb mértékben megmagyarázza a YouTube jövedelmének eredetét.

Tehát mennyi pénzt keres 1000 YouTube-nézettségből?

youtube cpm

Visszatérve az elején feltett kérdésre: mennyit keres a YouTube-on ezer látogatás után? A fent említett szempontok és a megjelenítés nélküli reklámok kiegyensúlyozása (nagy valószínűséggel nem lesz 1000 megjelenítés egy 1000 megtekintéses videóban), a jelenlegi értékeket az euró körülire becsülik . Más szavakkal, minden 1000 látogatás után körülbelül egy euró nyereséghez jutunk.

Ez az, amit a YouTube fizet egymillió megtekintésért

A korábbi becslések alapján azt mondhatnánk, hogy a YouTube minden millió látogatás után 1000 eurót fizet . Ez annyira? A mai YouTube-felhasználók nemet mondanak. Példa erre Wismichu, aki valamivel több mint egy évvel ezelőtt egy Google Analytics-felvételt tett közzé videóval, amely csaknem hárommillió látogatást és csak 104 dolláros nyereséget tartalmaz .

Néhány nap múlva megyek Madridba, ha szart lát az irodák ajtaján, hogy tudja, hogy én voltam az, @YouTubeEspanol. pic.twitter.com/wbppbTJyOo

- Isma (@Wismichu) 2017. május 27

Az érme másik oldalán Romuald Fons, egy jól ismert SEO menedzser és a közelmúltban a YouTuber áll, aki néhány hónappal ezelőtt azzal büszkélkedhetett, hogy havonta több mint 1000 eurót kapott egy csatornánál, amely alig több mint 100 000 feliratkozót és videót tartalmaz, amelyek egyik esetben sem érik el a Wismichu-alakokhoz.

Hogyan lehetséges ez? A tartalom szakosodásának köszönhetően. Az előbbi tartalma kizárólag általános jellegű videókra összpontosít, és a hirdetők részéről nagyon alacsony az érdeklődés. Ez azt eredményezi, hogy az RPM és a CPM nagyon alacsony a Romuald Fons csatorna videóihoz képest.

Tehát mennyit keres a YouTube-on egymillió megtekintésért? A jelenlegi becslés 400 és 800 euró között van, a legjobb esetekben akár 1000-ig is , bár az imént ismertetett okokból nehéz számot megállapítani.